Simon in Cape Town

Korte update

Hallo,
Ik ben op dit moment klaar met mijn toetsen dus mijn vakantie is zo goed als begonnen! Ik ga nu geen hele blog schrijven want ik ben bezig met een nieuwe site. Ik vind deze site op zich wel goed want het is lekker makkelijk en simpel maar ik vind het een beetje saai en irritant dat je zelf vrij weinig kan veranderen. Ik zal alsnog alles wat ik ga posten op de andere site ook op deze site zetten aangezien het via deze site automatisch op de site van de organisatie komt. Ik zal alleen meer aandacht gaan geven aan mijn nieuwe site en hier ook met foto’s op gaan werken. Ik zal als eerste alle blogs van deze site op de nieuwe site zetten en er daarna ook een nieuwe op zetten, misschien ga ik later over op Engels aangezien de mensen hier het ook graag willen lezen. Het is behoorlijk wat werk maar ik denk dat ik de nieuwe site in de loop van de week online kan zetten, hier komt natuurlijk een link van op Facebook.
Dat was het dan voor nu, tot de volgende keer!
Groetjes,
Simon

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active